MartinMann Startet 21.Mai.2017 Link til dette innlegget Startet 21.Mai.2017 Jeg vurdere å kjøpe en Nor-dan puma 420r 2010 modell med en Evinrude 40 hk E-tec motor. De ønsker ca 60 000 for den. men jeg bor med en plass det kan vær store bølger, (ut forbi karmøy). men så lurer jeg på om det er noen her som har erfaring med denne båten her. Jeg synes båten er veldig fin, men jeg har lest noe om at an ikke er god på større sjø. takk for svar på forhond :)) Sitér dette innlegget Link to post
hanto1 Svart 21.Mai.2017 Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2017 Dette er på ingen måter en stor båt, men sjøegenskapene er ok i forhold til størrelsen. Er du avhengig av å gå i grov sjø så hadde jeg først og fremst valgt en større båt. Sitér dette innlegget Link to post
MartinMann Svart 21.Mai.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2017 Ikke akkurat grov sjø, men det er litt større enn innenskjærs. Har du noe lignede båt? Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 21.Mai.2017 Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2017 (redigert) Dette er jo først og fremst en liten rask fjorten fots båt, slik at den er neppe noe særlig i grov sjø. Skroget er vel det samme som den gang Selco produserte disse på syttitallet, å jeg har vært ute i noen sånne i litt sjø, og det er alt annet behagelig, samt at man fort blir klissvåt. Redigert 21.Mai.2017 av adeneo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.