Captain Chaos Startet 22.Mai.2017 Del på Facebook Startet 22.Mai.2017 Hei! Jeg er på jakt etter båtplass på den Svenske vestkysten. En 5 meter plass. Strømstad Marina er egentlig stedet jeg ønsker, men der er det fult, og jeg ligger et stykke ned på ventelisten, slik at det går nok et år før jeg får plass der. Jeg er da interessert i en plass jeg kan leie for 1 år av gangen. Vi vil jo gjerne være så langt nord som mulig, men en liten times kjøretur fra Strømstad går fint. Om det er kommersiell havn, forening, eller privat utleie spiller ingen rolle for oss. Kanskje noen vet om noe, eller har andre tips som kan hjelpe meg å få plass, så blir jeg veldig glad for det. :) MVH Chaos Sitér dette innlegget Høne, øl og hornmusikk! Link to post
Gunga Din Svart 22.Mai.2017 Del på Facebook Svart 22.Mai.2017 https://www.blocket.se/goteborg/Batplatser_i_Fjallbacka_Grebbestad_58380669.htm?ca=15&w=2 Kämpersvik....mellom Fjällbacka o Grebbestad, kanskje for langt sör...... Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Hulda Svart 22.Mai.2017 Del på Facebook Svart 22.Mai.2017 Ring Strömstads kommun. Trolig ledige plasser på Nötholmen Sitér dette innlegget Link to post
Captain Chaos Svart 22.Mai.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Mai.2017 Dette er jo begge flotte beliggenheter.. :) Jeg kaster meg over :) Flere tips er velkommen.. /Chaos Sitér dette innlegget Høne, øl og hornmusikk! Link to post
Sequoia Svart 22.Mai.2017 Del på Facebook Svart 22.Mai.2017 Hulda skrev for 3 timer siden: Ring Strömstads kommun. Trolig ledige plasser på Nötholmen Ikke 5-meter. Var èn 4-meter forrige uke. Men kommunen stiller krav om at man enten har eiendom i kommunen eller står i manntallet. Sitér dette innlegget Link to post
Captain Chaos Svart 22.Mai.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Mai.2017 Ja, det var det jeg har funnet ut også. Kämpersvik hadde ikke ledig over 3,5 meter bredde. Jeg har reservert en plass i Lysekil, men kunne tenke meg en plass lenger nord. Sitér dette innlegget Høne, øl og hornmusikk! Link to post
Sequoia Svart 22.Mai.2017 Del på Facebook Svart 22.Mai.2017 Captein Chaos: Kunne plass i Halden være aktuelt? Ca 15 nm fra Strømstad. Sitér dette innlegget Link to post
Captain Chaos Svart 24.Mai.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Mai.2017 Halden er desverre i Norge, og jeg er i dag lokalisert syd på Hvaler. Greia er at jeg har fått 3 fot syken (igjen) og denne gang snakker vi 3 fot syke i bredden... Har funnet et par objekter innen EU som er interessante. Det er nok ikke lenge før det blir en hentetråd. :) Etter ca 50 telefoner og ditto E-poster, ser det ut som om vi har fått en plass rett nord for Fjellbacka, i en liten, men svært koselig havn. Takker for tips, og det var tipsene som satte meg på sporet, da hyggelig kar fra Kampersvik hadde et tlf nummer jeg kunne ringe ;) /Chaos Sitér dette innlegget Høne, øl og hornmusikk! Link to post
Lars Hansen Svart 25.Mai.2017 Del på Facebook Svart 25.Mai.2017 Hulda skrev On 22.5.2017 at 10.33: Ring Strömstads kommun. Trolig ledige plasser på Nötholmen Er ikke kommunen som organiserer disse plassene, det er Fram Forvaltning AS, kontakt Kjersti Hauge. Mailadressen hennes er kjersti@framforvaltning.no Ingen krav til hvor man bor på disse bryggene... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.