Jump to content

Svenske vestkysten, hvor finnes 5m plasser?

Captain Chaos

Recommended Posts

Hei!

Jeg er på jakt etter båtplass på den Svenske vestkysten. En 5 meter plass. Strømstad Marina er egentlig stedet jeg ønsker, men der er det fult, og jeg ligger et stykke ned på ventelisten, slik at det går nok et år før jeg får plass der. Jeg er da interessert i en plass jeg kan leie for 1 år av gangen.

Vi vil jo gjerne være så langt nord som mulig, men en liten times kjøretur fra Strømstad går fint.

Om det er kommersiell havn, forening,  eller privat utleie spiller ingen rolle for oss.

Kanskje noen vet om noe, eller har andre tips som kan hjelpe meg å få plass, så blir jeg veldig glad for det. :)

MVH

Chaos

Høne, øl og hornmusikk!

Halden er desverre i Norge, og jeg er i dag lokalisert syd på Hvaler. Greia er at jeg har fått 3 fot syken (igjen) og denne gang snakker vi 3 fot syke i bredden... :sailing:

Har funnet et par objekter innen EU som er interessante. Det er nok ikke lenge før det blir en hentetråd.  :) Etter ca 50 telefoner og ditto E-poster, ser det ut som om vi har fått en plass rett nord for Fjellbacka, i en liten, men svært koselig havn. Takker for tips, og det var tipsene som satte meg på sporet, da hyggelig kar fra Kampersvik hadde et tlf nummer jeg kunne ringe ;)

/Chaos

Høne, øl og hornmusikk!

Hulda skrev On 22.5.2017 at 10.33:

Ring Strömstads kommun. Trolig ledige plasser på Nötholmen

Er ikke kommunen som organiserer disse plassene, det er Fram Forvaltning AS, kontakt Kjersti Hauge.

Mailadressen hennes er kjersti@framforvaltning.no

Ingen krav til hvor man bor på disse bryggene...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...