Brig'en Startet 22.Mai.2017 Link til dette innlegget Startet 22.Mai.2017 Hei! Er i akutt behov for TPS sensor til vår ene Evinrude E-Tec 200, deler bestilt den 19. mai hos Bjordal & Madsen men pga rød torsdag denne uken er vi redd vi ikke får tak i delen innen det er for seint... Båten er hovedattraksjon for et familiearrangement lørdag 27. mai inkl. transport til en øy uten vei der selskapet skal holde hus... Ravns Garage har ikke på lager, hvem andre kan være lurt å sjekke med her på bjerget? Hvor er ikke så nøye, kan bruke Jetpak til å få delen til Bergen evnt. Sitér dette innlegget Link to post
alfaalfa Svart 22.Mai.2017 Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2017 Prøv Petter på Neptun i Sandefjord. +47 920 57 662 Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 22.Mai.2017 Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2017 (redigert) Hei jeg vet om en brukt en som kan sendes deg nå. men da må du sende den du bestilte til Kragerø. Si ifra hvis dette er eneste utveien. Du treffer meg på tlf ninullfem toto treseksen. eller på mail. Redigert 22.Mai.2017 av Allan E (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Brig'en Svart 22.Mai.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2017 Fantastisk folkens, jeg skal dobbeltsjekke opp mot serienummer på motor i morgen med noen som Vikerkilen Motor har på lager og kommer tilbake. En spesiell takk til forslaget ditt Allan E om alt annet går i lås :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.