rmyra Startet 22.Mai.2017 Link til dette innlegget Startet 22.Mai.2017 Jeg har en wallas 2400. Når jeg kjøpte båten lå tanken utrolig klønete til. Jeg har nå fått montert varmer slik at den er veldig enkel å komme til ved evt service og slikt. Men returslange er nå for kort. Og kunne egentlig tenkt litt lenger sugeslange også. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt slike? Mvh Roger Sitér dette innlegget Link to post
Joltus Svart 22.Mai.2017 Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2017 Han wallasservice karen her inne selger vel vil eg tro. Kan jo sende han en pm? Tror eg kjøpte noe hos topp fritid sist, da eg ikke visste om han. Han hadde bedre priser. Og servicen er rå. Sitér dette innlegget Link to post
Wallas Service Svart 22.Mai.2017 Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2017 Jepp, jeg har Bare send meg en pm, eller direkte til e-posten min hva du trenger. Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.