furhan Startet 23.Mai.2017 Link til dette innlegget Startet 23.Mai.2017 Jeg skal inn i Topdalselva med en Scand Baltic til helgen, men er usikker på hvordan jeg kan gå inn uten å gå på en sandbanke. Er det noen som kan si hvordan jeg bør gå inn? Sitér dette innlegget Hans Petter Link to post
LALUNA II Svart 23.Mai.2017 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2017 Hvor langt opp skal du ? Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
tilplan Svart 23.Mai.2017 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2017 Fra 20 år tilbake så husker jeg at det ikke var så lurt å gå nært langs selve Hamresanden. Runde med godt avstand og lav fart, så går det nok bra. Ser sjøkartet viser mye grunnere enn jeg husker det som, så det er nok best at noen andre supplerer litt. Sitér dette innlegget Link to post
bkv Svart 23.Mai.2017 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2017 LALLUNA II: Det kartutsnittet viser vel Otra og ikke Topdalselva. Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 23.Mai.2017 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2017 (redigert) Sorry tenkte feil der hehe du har helt rett Redigert 23.Mai.2017 av LALUNA II (see edit history) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
furhan Svart 23.Mai.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2017 Skal opp til båthavna Kolmila, så det er ikke langt inn. Har også sett på sjøkartet, men det virker ikke som om det stemmer helt med realitetene. Sandbankene flytter nok raskere på seg enn kartene blir oppdatert. Sitér dette innlegget Hans Petter Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.