Guest knutsen Startet 14.Oktober.2002 Link til dette innlegget Startet 14.Oktober.2002 Jeg har en fjord 26 med drev ( hekkaggregat) VP 290 DP. Jeg må ta opp båten 2 - 3 ganger om sommeren for rengjøring av drevet. Muligheter for at belgen kuttes er stor med skarpe skjell. Med litt groe så mister jeg 3 - 4 knop. Har noen et godt råd til meg, hva jeg burde gjøre ? Med hilsen John Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 15.Oktober.2002 Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2002 Hva er galt med å bruke bunnstoff beregnet for bruk på drev? Du vet kanskje ikke at noe sånt finnes? Sitér dette innlegget Link to post
68 GT Svart 16.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2009 Har meget god erfaring med Sea jet sitt produkt,anbefaler dette!! Sitér dette innlegget Ekte mannfolk bruker lastebildekk som fendere........ Link to post
Ktveiten Svart 16.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2009 Finnes også noe nano teknologi greier som hindrer groe! Er en blank(usynlig)film som er glatt. Anbefaler dette i steden for bunnstoff. Mye mindre motstand. Har prøvd dette, og funket meget bra! Sitér dette innlegget MVH Ktveiten Link to post
Sjeldenutpå Svart 16.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2009 Anbefaler dette i steden for bunnstoff. Mye mindre motstand.Har prøvd dette, og funket meget bra! Skulle hatt under heile båten da dersom det merkes forskjell bare på drevet Opplysninger takk !! Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Ktveiten Svart 16.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2009 Merker klart forskjell. Kjøpes feks hos Maritim. Er nokså dyrt, så smøring under hele båten blir ikke aktuelt for min del;) Påføres med pensel/rulle. Blank fin film som legger seg, og holder seg fuktig til båten sjøsettes(tørker ikke som bunnstoff) Helt klart et valg på drev hvor en vil opprettholde lakken og ikke male over! Sitér dette innlegget MVH Ktveiten Link to post
68 GT Svart 17.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 17.Oktober.2009 Merker klart forskjell. Kjøpes feks hos Maritim. Er nokså dyrt, så smøring under hele båten blir ikke aktuelt for min del;)Påføres med pensel/rulle. Blank fin film som legger seg, og holder seg fuktig til båten sjøsettes(tørker ikke som bunnstoff) Helt klart et valg på drev hvor en vil opprettholde lakken og ikke male over! Er det produktet til TC-nano? Sitér dette innlegget Ekte mannfolk bruker lastebildekk som fendere........ Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.