Jump to content

Edit History

hegra

hegra

Jeg hadde beholdt de giverene og alarmer/ varsellamper du har. Om det ikke er noen steder og koble til nye givere for instrumenter er det muligheter med disse adaptere fra BT. Regner med du forstår hvordan de kobles på motoren og begge adaptere er å få i flere størrelser. Det er de to første på denne siden, den ene settes på oljefilter, og den andre settes på slange som kommer ut fra termostat. Men det er nok ikke ideelt om motoren bare har sjøvannkjøling.

Slettet link som ikke virket.

Beklager, den linken funket ikke, men søk på Biltema og deretter bilinstrumenter adapter. Da er noen av de første som dukker opp på den siden.

hegra

hegra

Jeg hadde beholdt de giverene og alarmer/ varsellamper du har. Om det ikke er noen steder og koble til nye givere for instrumenter er det muligheter med disse adaptere fra BT. Regner med du forstår hvordan de kobles på motoren og begge adaptere er å få i flere størrelser. Det er de to første på denne siden, den ene settes på oljefilter, og den andre settes på slange som kommer ut fra termostat. Men det er nok ikke ideelt om motoren bare har sjøvannkjøling.

Slettet link som ikke virket.

Beklager, den linken funket ikke, men søk på Biltema og deretter bilinstrumenter. Da er det de to første som dukker opp på den siden.

hegra

hegra

Jeg hadde beholdt de giverene og alarmer/ varsellamper du har. Om det ikke er noen steder og koble til nye givere for instrumenter er det muligheter med disse adaptere fra BT. Regner med du forstår hvordan de kobles på motoren og begge adaptere er å få i flere størrelser. Det er de to første på denne siden, den ene settes på oljefilter, og den andre settes på slange som kommer ut fra termostat. Men det er nok ikke ideelt om motoren bare har sjøvannkjøling.http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Bil-tilbehor/Bilelektrisk/E

• Create New...