Biam1 Startet 23.Mai.2017 Link til dette innlegget Startet 23.Mai.2017 Hei, Noen på forumet som har Scand Nordic? Vil gjerne høre litt om erfaring fra denne båten. noen som vet om det er ståhøyde ved pentry inne i båten (høyde?) Link to post
dobbaen Svart 23.Mai.2017 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2017 Vi hadde nordic å vi var godt fornøyd med den. Grei i sjøen og god plass oppe under kalesje stor og god sofa nede som vi lå mye i å så på TV når det var dårlig vær. Det jeg ikke likte var motorrom som det var dårlig plass i. Jeg hadde ikke kjøpt denne båten med en BMW marine motor i. Jeg brukte mye tid på den motoren. Det bør være over 180 hester hvis du vil opp i fart men den går fint i 7,5 knop og. Det er ikke feil med et godt varmeapparat i denne båten. Da det er mye kalesje på den. Stå høyden var ikke et problem for oss. Da vi er ca 1,73. Lykke til. Link to post
Biam1 Svart 24.Mai.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2017 Takk, hvor høyt tror du det var ved pentry ? Er selv 1,86 ? Link to post
dobbaen Svart 24.Mai.2017 Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2017 Det husker jeg ikke. Du bør også prøve sengen i akterkabinen for den er ikke så lang. Link to post
Morten.F Svart 31.Oktober.2017 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2017 noe seint? men eg er 176 og har ingen problem med å stå der, tar ikkje oppi tror du skal ha plass selv med 10 cm mer også ;) Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn