Jump to content

Edit History

Kjellg

Kjellg

NilsPils skrev 31 minutes ago:

Dette har vært debattert på bp før.

Har noen enda hørt om motorproblemer pga. olje fra Biltema?

Hvorfor er oljen fra Biltema eventuelt ikke god nok?

Jeg synes dette er viktige spørsmål da jeg ikke liker å bli lurt av overprisete merkevarer. (Selvfølgelig liker jeg ikke motorproblemer heller).

For min del er det bare prinsippet jeg belyser. Så mye raill som dem har, og så mange varer av sørgelig kvalitet gjør meg ikke tryggere i alle fall. Sier ikke at oljen er dårlig for det har jeg ikke grunnlag for, jeg bare gjenspeiler magefølelsen jeg har av kvaliteten på varene hos dem. Selv om alt annet er dårlig så kan jo oljen være av topp kvalitet. Hva vet jeg? Utfordringen er jo at de skifter leverandører uten at kunden får vite verken når eller hvorfor. Kanskje bare pris..

Hvorvidt noen har fått ødelagt motor, eller økt slitasje av oljen til Biltema er vanskelig å si noe om. Kunden kan bare anta, og om Biltema har fått reklamasjon på oljen, så tror jeg nok dette blir godt skjult av dem. På den annen side, om noen av mine kompiser som handler alt på Biltema får problemer med oljen eller motor, så er nok jeg den siste som får vite det. For de vet hva jeg mener om bt. :)

Kjellg

Kjellg

NilsPils skrev 28 minutes ago:

Jeg synes dette er viktige spørsmål da jeg ikke liker å bli lurt av overprisete merkevarer. (Selvfølgelig liker jeg ikke motorproblemer heller).

For min del er det bare prinsippet jeg belyser. Så mye raill som dem har, og så mange varer av sørgelig kvalitet gjør meg ikke tryggere i alle fall. Sier ikke at oljen er dårlig for det har jeg ikke grunnlag for, jeg bare gjenspeiler magefølelsen jeg har av kvaliteten på varene hos dem. Selv om alt annet er dårlig så kan jo oljen være av topp kvalitet. Hva vet jeg? Utfordringen er jo at de skifter leverandører uten at kunden får vite verken når eller hvorfor. Kanskje bare pris..

Hvorvidt noen har fått ødelagt motor, eller økt slitasje av oljen til Biltema er vanskelig å si noe om. Kunden kan bare anta, og om Biltema har fått reklamasjon på oljen, så tror jeg nok dette blir godt skjult av dem. 

Kjellg

Kjellg

NilsPils skrev 12 minutes ago:

Kjellg

Kjellg

NilsPils skrev 8 minutes ago:

For min del er det bare prinsippet jeg belyser. Så mye raill som dem har, og så mange varer av sørgelig kvalitet gjør meg ikke tryggere i alle fall. Sier ikke at oljen er dårlig for det har jeg ikke grunnlag for, jeg bare gjenspeiler magefølelsen jeg har av kvaliteten på varene hos dem. Selv om alt annet er dårlig så kan jo oljen være av topp kvalitet. Hva vet jeg? 

• Create New...