Jump to content

Edit History

Kjellg

Kjellg

dieselfan skrev 9 minutes ago:

Kan du dokumentere målinger av strekkfasthet eller moment som klart viser at feks A4 skuer ikke er produsert i henhold til spesifikasjoner ?

Eller er det bare synsing?

Selvsagt tåler jeg det, og det er bare synsing, har aldri påstått noe annet. Men når det gjelder skruene så har jeg skrudd inn så mange syrefaste plateskruer, møtt motstand og revet de rett av. Det har jeg ikke opplevd med skruer fra AEO. Om det er innenfor spec, aner jeg ikke. Det er bare min erfaring. Biltema har ikke bare dårlig kvalitet de har mye annet som er Ok også, men å si at det meste de selger er topp kvalitet, det er det ingen som får meg til å si. Men igjen, dette er bare min personlige erfaring om om noen andre har en annen erfaring så Ok for meg. Om du synes det bare er sprøyt det jeg sier, så gjerne for meg. De selger mye, det er klart men køa til reklamasjons disken den er til tider ganske lang. 

Kjellg

Kjellg

dieselfan skrev 2 minutes ago:

Kan du dokumentere målinger av strekkfasthet eller moment som klart viser at feks A4 skuer ikke er produsert i henhold til spesifikasjoner ?

Eller er det bare synsing?

Selvsagt tåler jeg det, og det er bare synsing, har aldri påstått noe annet. Men når det gjelder skruene så har jeg skrudd inn så mange syrefaste plateskruer, møtt motstand og revet de rett av. Det har jeg ikke opplevd med skruer fra AEO. Om det er innenfor spec, aner jeg ikke. Det er bare min erfaring. Biltema har ikke bare dårlig kvalitet de har mye annet som er Ok også, men å si at det meste de selger er topp kvalitet, det er det ingen som får meg til å si. Men igjen, dette er bare min personlige erfaring om om noen andre har en annen erfaring så Ok for meg. Om du synes det bare er sprøyt det jeg sier, så gjerne for meg.

• Create New...