Kjellg
Kan selvsagt utføre diverse tester og komme med, men jeg har ikke kompetanse til å drive noe vitenskapelig prosjekt. Har heller ikke vært borti noen tester her på forumet som bekrefter kvaliteten andre vegen annet en en meget fin tråd som omhandler noen skroggjennomføringer. Eneste jeg mener å erindre var at oljen en gang var fra Statoil. Ellers er alt du finner om Biltema her mye synsing, mulig jeg har oversett noe så jeg bruker ordet "mye". Jeg prøvde forsiktig å si at dette var min personlige subjektive magefølelse hva angår kvaliteten på mye av det Biltema fører. Mye av det som skrives her på baatplassen er personlige erfaringer og meninger, men bevares det er mange kloke hoder her inne som kommer med direkte fakta, men jeg er altså ikke en av dem. Det at du og andre har motsatt erfaring er jo bra, men jeg kaller ikke deres erfaringer for oppgulp og verre ting. Synes bare det er så rart at når noen skriver noe kritisk om kvaliteten på Biltema så engasjerer det voldsomt. Mener det en gang var en tråd her på forumet som hete noe som "hva du ikke skal kjøpe på Biltema", men er vel så gammel at jeg fant den ikke igjen nå. Mulig kvaliteten er blitt bedre de senere år, men som sagt så var dette reflektert ut fra min magefølelse og ikke mitt oppgulp ;) Skal ikke påstå noe men mener å ha sett flere tester både av elektroverktøy, griller etc. Der har ikke Biltema kommet spesielt godt ut.