Jump to content

Edit History

Kjellg

Kjellg

Mouche skrev 59 minutes ago:

Og din personlige erfaring hva angår oljer fra BT er hva da? Nada?

Absolutt ingenting. Har aldri kjøpt en liter der. Har prøvd å påpeke det tidlig i tråden. Har sagt at jeg er selektiv til hva jeg handler der og har prøvd å si at oljen kan godt være av topp kvalitet. Men som sagt jeg har ingen erfaring med oljen og har således heller ikke kjørt vitenskapelige tester av den, for det har jeg ikke kompetanse til.

Så var det snakk om skruer. Jeg har flere ganger opplevd å rive av plateskruer på 3-4 mm kjøpt på bt når skruene møter motstand. Dette igjen min erfaring og jeg kan ikke uttalele med om hvorvide de holder spec. Men hvorfor kjøpe disse skruene der når jeg kan få skruene billigere hos AEO, til og med i løsvekt. Disse skruene har jeg aldri klart å "knekke".  For min del så har jeg bedre erfaring med skruene fra AEO. Men dette er bare min subjektive mening. 

Men som en annen sa at mange ganger så er bt godt nok, noe jeg er helt enig i. Har aldri ment noe annet.

Kjellg

Kjellg

Mouche skrev 55 minutes ago:

Absolutt ingenting. Har aldri kjøpt en liter der. Har prøvd å påpeke det tidlig i tråden. Har sagt at jeg er selektiv til hva jeg handler der og har prøvd å si at oljen kan godt være av topp kvalitet. Men som sagt jeg har ingen erfaring med oljen og har således heller ikke kjørt vitenskapelige tester av den, for det har jeg ikke kompetanse til.

Så var det snakk om skruer. Jeg har flere ganger opplevd å rive av plateskruer på 3-4 mm kjøpt på bt. Dette igjen min erfaring og jeg kan ikke uttalele med om hvorvide de holder spec. Men hvorfor kjøpe disse skruene der når jeg kan få skruene billigere hos AEO, til og med i løsvekt. Disse skruene har jeg aldri klart å "knekke".  For min del så har jeg bedre erfaring med skruene fra AEO. Men det er min erfaring og subjektive mening. 

Kjellg

Kjellg

Mouche skrev 44 minutes ago:

Kjellg

Kjellg

Mouche skrev 41 minutes ago:

Absolutt ingenting. Har aldri kjøpt en liter der. Har prøvd å påpeke det tidlig i tråden. Har sagt at jeg er selektiv til hva jeg handler der og har prøvd å si at oljen kan godt være av topp kvalitet. 

Kjellg

Kjellg

Mouche skrev 34 minutes ago:

Absolutt ingenting. Har aldri kjøpt en liter der. Har prøvd å påpeke det tidlig i tråden.

• Create New...