Jump to content

Edit History

pipe

pipe

Dreuf skrev 42 minutes ago:

Hvordan er det med lading i uthavn? 

Jeg har en 100w solcelle, men batteriet mitt er nok ikke helt friskt så tror jeg må starte motor og lade en tur ila helgen.. 

Man kjører ikke motor for å lade hvis båtene ligger tett i tett og folk oppholder seg ute i båtene  er det mere glisent i uthavnen og det blåser så støyen drukner kan det være greit.
Men hvorfor ikke ha orden på batteriene og størrelsen på banken så slipper man å forholde seg til slikt?

pipe

pipe

Dreuf skrev 40 minutes ago:

Jeg har en 100w solcelle, men batteriet mitt er nok ikke helt friskt så tror jeg må starte motor og lade en tur ila helgen.. 

Man kjører ikke motor for å lade hvis båtene ligger tett i tett og folk oppholder seg i båtene er det mere glisent i uthavnen og det blåser så støyen drukner kan det være greit.
Men hvorfor ikke ha orden på batteriene og størrelsen på banken så slipper man å forholde seg til slikt?

pipe

pipe

Dreuf skrev 33 minutes ago:

Man kjører ikke motor for å lade hvis båtene ligger tett i tett og folk oppholder seg i båtene er det mere glisent i uthavnen og det blåser så støyen drukner kan det være greit.
Men hvorfor ikke ha orden på batteriene og størrelsen så slipper man å tenke på å lade når man ligger der en helg?

• Create New...