sjonkel Startet 24.Mai.2017 Link til dette innlegget Startet 24.Mai.2017 (redigert) Tenkte å sette vekk jobben med å fjerne ca 15 lag med bunnstoff, samt prime og stoffe en 26 fots joda 7900 (helst i løpet av 7 dagers periode). Er det noen her som vet om noen fra Krsand til tvedestrand/risør som kunne tatt på seg jobben? Båten går på vannet 7. juni, så de bør ha tilgang til slipp.... -Rolf Log Grimstad Redigert 24.Mai.2017 av sjonkel (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 24.Mai.2017 Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2017 Båthuset på vindholmen i Arendal reklamerer med at de fjerner bunnstoff har jeg sett når jeg kjører forbi. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Faxen Svart 24.Mai.2017 Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2017 Gjør det selv nesten gratis! Blandingav Kaustisk soda vann og tapetklister. Det finnes oppskrift her på Baatplassen. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Napoli Svart 24.Mai.2017 Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2017 (redigert) Jeg brukte Arendal Båtskadeservice til å glassblåse bunnen på Nimbusen. Da kom han til opplagsplassen i Myråsen og blåste. Han kan også ta grunning og stoffing. http://arendalbatskadeservice.no Han holder forresten til på vindholmen i Arendal :) Redigert 24.Mai.2017 av Napoli (see edit history) Sitér dette innlegget Windy 7800 // Ibiza 19 Sport Selva F100 // Musling 430 Yamaha 60 // GH 11 Deluxe Mercury Viking EFI 10(20) // Boston Whaler Supert Sport Limited 15 Yamaha F60 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.