Jump to content

Edit History

leopard

leopard

FredT skrev 49 minutes ago:

Har tenkt å plassere den som Bigmac. Forrige eier av båten hadde sin (som han tok med seg) der, og nabobåten i marinaen min har sin ekstra  samme sted. Trolig har de fleste/mange  ekstraflaska et sted det ikke er "avløp".

Sikkert ikke helt etter boka, men jeg anser sjansen for lekkasje fra en ny uåpnet flaske som så liten at det er til å leve med.

Det hadde forrige eier gjort hos meg også, jeg fjernet denne. Jeg har ikke funnet noe egnet plass for denne,  og  det er veldig kjedelig og ikke ha noe reserve når en er på tur. 

leopard

leopard

FredT skrev 38 minutes ago:

Har tenkt å plassere den som Bigmac. Forrige eier av båten hadde sin (som han tok med seg) der, og nabobåten i marinaen min har sin ekstra  samme sted. Trolig har de fleste/mange  ekstraflaska et sted det ikke er "avløp".

Sikkert ikke helt etter boka, men jeg anser sjansen for lekkasje fra en ny uåpnet flaske som så liten at det er til å leve med.

Det hadde forrige eier gjort hos meg også, jeg fjernet denne. Men det er veldig kjedelig og ikke ha noe reserve når en er på tur.

• Create New...