Jump to content

Edit History

mortya

mortya

Ja er en 275hk, fått av toppen nå.

Den er tung, men fikk den ut. Her har det samme skjedd 2 ganger før på sylinder 5 & 6. Stemplene er ikke byttet, men ser tydelige spor. På stempel der dette skjedde nå er stemplet skikkelig ille. Så det må byttes. Skal jeg koste på denne motoren ny topp og stempel + div, for så en nytt havari? Er rådløs nå, frister mest å bytte ut hele motoren. Så hva foreslår dere?

Syns uansett det er rart det skjer under kosekjøring. 

Første bilde er gammel skade, siste er det som skjedde nå. 

Sylinder vegg har klart seg overraskende bra. 

IMG_5827.JPG

IMG_5828.JPG

mortya

mortya

Den er tung, men fikk den ut. Her har det samme skjedd 2 ganger før på sylinder 5 & 6. Stemplene er ikke byttet, men ser tydelige spor. På stempel der dette skjedde nå er stemplet skikkelig ille. Så det må byttes. Skal jeg koste på denne motoren ny topp og stempel + div, for så en nytt havari? Er rådløs nå, frister mest å bytte ut hele motoren. 

Første bilde er gammel skade, siste er det som skjedde nå. 

IMG_5827.JPG

IMG_5828.JPG

mortya

mortya

Den er tung, men fikk den ut. Her har det samme skjedd 2 ganger før på sylinder 5 & 6. Stemplene er ikke byttet, men ser tydelige spor. På stempel der dette skjedde nå er stemplet skikkelig ille. Så det må byttes. Skal jeg koste på denne motoren ny topp og stempel + div, for så en nytt havari? Er rådløs nå, frister mest å bytte ut hele motoren. 

• Create New...