Jump to content

Edit History

mortya

mortya

Vet ihvertfall nå hva som har skjedd. Flere ventiler ser slik ut som på bilde. Her var det kun spørsmål om tid før havari. Er dessuten kast i en ventil på en annen sylinder. Så heldig at den i det hele tatt har fungert for meg. Men har jo vært snill med den. Ser for meg at denne motoren hadde gått fælt om den hadde vært i orden. 

Motorfester blir sittende igjen med braketter.

jeg har ikke tenkt å bytte propell i første omgang. Girkassa til båtenblir værende igjen. Motoren slik den har vært har ikke vært i nærheten av effekten. Så ikke sikkert det blir så galt. Dessuten, dette er en båt som trives best i snekkefart. Vi ombord også trives best da. Vi starter båthygge/turen når vi knyter fra på båtplassen, ikke når vi kommer frem :)

IMG_5877.JPG

mortya

mortya

Ver ihvertfall nå hva som har skjedd. Flere ventiler ser slik ut som på bilde. Her var det kun spørsmål om tid før havari. Er dessuten kast i en ventil på en annen sylinder. Så heldig at den i det hele tatt har fungert for meg. Men har jo vært snill med den. Ser for meg at denne motoren hadde gått fælt om den hadde vært i orden. 

Motorfester blir sittende igjen med braketter.

jeg har ikke tenkt å bytte propell i første omgang. Girkassa til båtenblir værende igjen. Motoren slik den har vært har ikke vært i nærheten av effekten. Så ikke sikkert det blir så galt. Dessuten, dette er en båt som trives best i snekkefart. Vi ombord også trives best da. Vi starter båthygge/turen når vi knyter fra på båtplassen, ikke når vi kommer frem :)

IMG_5877.JPG

• Create New...