Saltrøe Startet 26.Mai.2017 Link til dette innlegget Startet 26.Mai.2017 Jeg lurer på om noen her inne har tips til hvor man kan henvende seg for å finne en båt som kunne fraktet ca 70 personer fra rådhuskaia i Oslo til Steilene, og tilbake igjen sent på kvelden? Jeg har sett dette blitt gjort tidligere, men jeg finner ikke ut hvor jeg kan finne slike båter. Jeg har selvsagt sjekket ut de de store charterbåtene, men da blir prisene så høye at jeg like godt kunne kjøpt min egen svære skute istedet. Om noen her skulle hatt en idé eller råd hadde jeg blitt meget takknemlig. Tusen takk. Hilsen André Sitér dette innlegget Link to post
Vrod Svart 27.Mai.2017 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2017 Det er vel ikke mange som kan frakte 70 personer om bord annet en de som har cruise båter eller Oslo fergene men noen av de som leier ut til firma og sånne etteridagscruise er vel kanskje store nok. Sitér dette innlegget Nå kommer sommeren? Link to post
Faxen Svart 27.Mai.2017 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2017 Nesoddbåtene har jo Huldra liggende i reserve. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Lazyjack Svart 27.Mai.2017 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2017 (redigert) Oslofergene, Båtservice, Norway Yacht Charter, Nesoddbåtene, Rigmor ( http://www.rigmor.no/). Redigert 27.Mai.2017 av Lazyjack (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ms Fortuna Svart 27.Mai.2017 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2017 Han har jo tydeligvis sjekket disse charterbåtene, og synes det blir for dyrt. Men det er da ingen som lovlig kan frakte så mange uten at det er en registrert passasjerbåt med mannskap. Et annet problem er jo muligheten for å legge til på Steilene med stor båt, den er ganske kinkig. Er vel ingen egnet brygge der for større passasjerbåter, eller? Sitér dette innlegget Link to post
Vrod Svart 27.Mai.2017 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2017 Ms Fortuna skrev 23 minutes ago: Han har jo tydeligvis sjekket disse charterbåtene, og synes det blir for dyrt. Men det er da ingen som lovlig kan frakte så mange uten at det er en registrert passasjerbåt med mannskap. Et annet problem er jo muligheten for å legge til på Steilene med stor båt, den er ganske kinkig. Er vel ingen egnet brygge der for større passasjerbåter, eller? Det er jo ikke uvanlig med ganske store bryllup og andre arengamanger der ute så jeg tenker de har brygge som tar noe større båter på innsiden mot Nesodden. Sitér dette innlegget Nå kommer sommeren? Link to post
Ms Fortuna Svart 27.Mai.2017 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2017 Kan selvsagt hende, men de jeg har hørt om så fraktes folk over fra alværn brygge til steilene med kommunens lille båt Undine. Men vedkommende her ville ha frakt fra oslo og helt ut. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.