Jump to content

Edit History

Bitteliten

Bitteliten

Bare for å presisere. Det aktuelle området har separasjonssoner. Det burde være signal nok til de fleste fritidsbåtskippere at dette er et spesielt område. Disse starter/slutter ved Holenderbåen. Der opphører etter min mening også det trange farvannet. Færder som grense for trangs farvann ihht regel 44 har jeg aldri lest eller hørt. Noen som har referanse på det?

men alle her inne er vel også klar over at man skal holde seg ute av separasjonssystemer med fritidsbåt, og at de skal krysses mest mulig 90 grader, eller? :wink:

Bitteliten

Bitteliten

Bare for å presisere. Det aktuelle området har separasjonssoner. Det burde være signal nok til de fleste fritidsbåtskippere at dette er et spesielt område. Disse starter/slutter ved Holenderbåen. Der opphører etter min mening også det trange farvannet. Færder som grense for trangs farvann ihht regel 44 har jeg aldri lest eller hørt. Noen som har referanse på det?

Bitteliten

Bitteliten

Bare for å presisere. Det aktuelle området har separasjonssoner. Disse starter/slutter ved Holenderbåen. Der opphører etter min mening også det trange farvannet. Færder som grense for trangs farvann ihht regel 44 har jeg aldri lest eller hørt. Noen som har referanse på det?

• Create New...