Jump to content

Edit History

Bitteliten

Bitteliten

Han så de ikke på AISen. Så da antok han vel at det var lekebåter :wink:. Jeg skjønner ikke hvorfor han ikke la seg noen streker mot stb og gikk bak seilbåtene, men vi har ikke hele bildet. Men dette var ferga fra Horten. De følger da en rute som går lengst sør, dvs at han ikke må tenke på annet kommende land enn Revlingen. hadde de kommet fra Moss kunne de vært i en trangere posisjon ved å ha Jeløya på stb side og møtende ferger fra Horten på bb side. 

jeg observerte alle fergene denne dagen. Den aktuelle ferga her var en av de nye. De hadde tre radarer i gang alle sammen. 

Bitteliten

Bitteliten

Han så de ikke på AISen. Så da antok han vel at det var lekebåter :wink:. Jeh skjønner ikke hvorfor han ikke la seg noen treker mot stb og gikk bak seilbåtene, men vi har ikke hele bildet. Men dette var ferga fra Horten. De følger da en rute som går lengst sør, dvs at han ikke må tenke på annet kommende land enn Revlingen. hadde de kommet fra Moss kunne de vært i en trangere posisjon ved å ha Jeløya på stb side og møtende ferger fra Horten på bb side. 

jeg observerte alle fergene denne dagen. Dette var en av de nye. De hadde tre radarer i gang alle sammen. Pluss hele hornorkesteret. 

Bitteliten

Bitteliten

Han så de ikke på AISen. Så da antok han vel at det var lekebåter :wink:

jeg observerte alle fergene denne dagen. Dette var en av de nye. De hadde tre radarer i gang alle sammen. 

• Create New...