Jump to content

Edit History

Marwin

Marwin

Jens_P skrev for 3 timer siden:

Beklager at jer tar mannen og ikke ballen!:wink:.

Fra wikipedia:

1. juli 2008 opphørte ordningen med sjøforklaring, og sjøulykker undersøkes deretter av Statens havarikommisjon for transport. Etterforskning av straffeansvar ble fra samme dato lagt til politiet.

Helt greit Jens_P :-)

 

Men resultatet blir det samme:

 

 

"Det som overrasket mest med denne hendelsen, var reaksjonen til B4:

 

"Dagbladet): Det oppstod dramatikk på Bastøferga mellom Horten og Moss i ettermiddag. Kaptein Arne Aasberg, på Bastø 4, måtte tilslutt slå full revers."

 

"tilslutt"? Hva hadde han gjordt tidligere da? Juster kurs? Fem korte støt i fløyta? Nope.

Marwin

Marwin

Jens_P skrev for 2 timer siden:

Beklager at jer tar mannen og ikke ballen!:wink:.

Fra wikipedia:

1. juli 2008 opphørte ordningen med sjøforklaring, og sjøulykker undersøkes deretter av Statens havarikommisjon for transport. Etterforskning av straffeansvar ble fra samme dato lagt til politiet.

Helt greit Jens_P :-)

 

Men resultatet blir det samme:

"Det som overrasket mest med denne hendelsen, var reaksjonen til B4:

 

Dagbladet): Det oppstod dramatikk på Bastøferga mellom Horten og Moss i ettermiddag. Kaptein Arne Aasberg, på Bastø 4, måtte tilslutt slå full revers."

 

"tilslutt"? Hva hadde han gjordt tidligere da? Juster kurs? Fem korte støt i fløyta? Nope.

Marwin

Marwin

Jens_P skrev for 2 timer siden:

Beklager at jer tar mannen og ikke ballen!:wink:.

Fra wikipedia:

1. juli 2008 opphørte ordningen med sjøforklaring, og sjøulykker undersøkes deretter av Statens havarikommisjon for transport. Etterforskning av straffeansvar ble fra samme dato lagt til politiet.

Helt greit Jens_P :-)

 

Men resultatet blir det samme.

 

Det som overrasket mest med denne hendelsen, var reaksjonen til "trikkeføreren"!



×
×
  • Create New...