Jump to content

Edit History

adeneo

adeneo

Ida Marie III skrev On 31.5.2017 at 9.32:

Himmel for en uttalelse og tankegang, muligens mangel på det siste ?? ...hold deg på land !!...

Vis hele sitatet  

I motsetning til andre, så mangler jeg i det minste ikke fullstendig folkeskikk, å avslutter like gjerne der, ettersom jeg ikke gidder å diskutere med folk som holder en slik tone.

Saklig diskusjon er forsåvidt greit, men at du durer i vei i håp om at andre viker for deg, å mener andre som ikke gjør det samme, å forholder seg til reglene, bør holde seg på land, får du selv stå for. Kanskje du burde holde deg på land sammen med meg.

adeneo

adeneo

Himmel for en uttalelse og tankegang, muligens mangel på det siste ?? ...hold deg på land !!...

Vis hele sitatet  

I motsetning til andre, så mangler jeg i det minste ikke fullstendig folkeskikk, å avslutter like gjerne der, ettersom jeg ikke gidder å diskutere med folk som holder en slik tone.

Saklig diskusjon er forsåvidt greit, men at du durer i vei i håp om at andre viker for deg, å mener andre som ikke gjør det samme, å forholder seg til reglene, for du selv stå for, kanskje du burde holde deg på land sammen med meg.

adeneo

adeneo

Vis hele sitatet  

Saklig diskusjon er forsåvidt greit, men at du durer i håp om at andre viker for deg, å mener andre som ikke gjør det samme, å forholder seg til reglene, for du selv stå for, kanskje du burde holde deg på land sammen med meg.

• Create New...