Jump to content

Edit History

Trykkern

Trykkern

Rettet skrivefeil

Joltus skrev 25 minutes ago:

Da synes eg seileren bør levere inn seilene sine og fylle opp dieseltanken. 

Er det så umulig å operere disse båtene under slike forhold synes eg nesten det er skremmende at de er utpå? Og attpåtil går for seil? 

Joltus, nå skal jeg lære deg noe om seilbåter.. Mange seilbåter har liten motorkraft og er mer eller mindre beregnet for inn og ut av havn. Motor duger ikke når det er blåser opp, det blir ikke fremdrift serru og seilene må da opp. Blåser det riktig hardt kan det hende at en heller ikke har så mange valg på retning, men en må seile med vinden og ikke imot. Kall oss gærne og uansvarlige, men sånn er det..

Trykkern

Trykkern

Rettet skrivefeil

Joltus skrev 24 minutes ago:

Er det så umulig å operere disse båtene under slike forhold synes eg nesten det er skremmende at de er utpå? Og attpåtil går for seil? 

Joltus, nå skal jeg lære deg noe om seilbåter.. Mange seilbåter har liten motorkraft og er mer eller mindre beregnet for inn og ut av havn. Motor duger ikke når det er blåser opp, det blir ikke fremdrift serru og seilene må da opp. Blåser det riktig hardt kan det hende at en heller ikke har så mange valg på retning, men en må seile med vinden og ikke imot. Kall oss gjerne og uansvarlige, men sånn er det..

Trykkern

Trykkern

Joltus skrev 10 minutes ago:

Joltus, nå skal jeg lære deg noe om seilbåter.. Mange seilbåter har liten motorkraft og er mer eller mindre beregnet for inn og ut av havn. Motor duger ikke når det er blåser opp, det blir ikke fremdrift serru og seilene må da opp. Blåser det riktig hardt kan det hende at en heller ikke har så mange valg på retning, men en må seile med vinden og ikke imot. Kall oss gærne og uansvarlige, men sånn er det..

• Create New...