Jump to content

Edit History

adeneo

adeneo

FredT skrev 19 minutes ago:

Beklager at jeg skrev at enhver kunne se at fergen ikke lå stille når den ga 2 lange støt i fløyten sin. Jeg tok feil.

Den ser nå ikke ut til å ha særlig fremdrift for meg, ikke før etter båtene har passert? Dersom du mener fergen fremdeles holder 17 knop når den tuter på videoen, så ser du noe annet enn meg?

Igjen, den trenger ikke ligge helt stille med motorene avslått, den skal ha stanset fremdrift forut, noe den sannsynligvis gjorde når fergen bakket for å unngå seilerne.

På den andre siden var de jo såpass nærme hverandre på det tidspunktet, at det er vel ikke sikkert det var noe mål eller mening med lydsignalene?

adeneo

adeneo

FredT skrev 16 minutes ago:

Beklager at jeg skrev at enhver kunne se at fergen ikke lå stille når den ga 2 lange støt i fløyten sin. Jeg tok feil.

Den ser nå ikke ut til å ha særlig fremdrift for meg, ikke før etter båtene har passert? Dersom du mener fergen fremdeles holder 17 knop når den tuter på videoen, så ser du noe annet enn meg?

Igjen, den trenger ikke ligge helt stille med motorene avslått, den skal ha stanset fremdrift forut, noe den sannsynligvis gjorde når fergen bakket for å unngå seilerne.

adeneo

adeneo

FredT skrev 14 minutes ago:

Den ser nå ikke ut til å ha særlig fremdrift for meg, ikke før etter båtene har passert? Dersom du fergen fremdeles holder 17 knop når den tuter, så ser du noe annet enn meg?

Og igjen, den trenger ikke ligge helt stille med motorene slått av, den skal ha stanset fremdrift forut, noe den sannsynligvis gjorde når fergen bakket for å unngå seilerne.

• Create New...