Jump to content

Edit History

Bay_liner

Bay_liner

Containerskipet vs lystbåten over.... det kan være et par fotgrafiske twister inne i bildet både mht brennvidde og faktisk fysiske posisjoner.

Her er et eksempel på hvordan dette kan fungere, flyet er ikke særlig nær båten i det hele tatt, ja ja jeg vet den er postet før men i en annen sammenheng... men det er akkurat slik det fungerer... vet alle som har fotografert litt....

En annen detalj relatert til dette klippet, en kunne aldri unngå å høre denne Catalinaen på vei ned, på flere kilometers avstand faktisk, en gang så jeg et slikt brannfly gå ned på Holsfjorden for å fylle vanntanken ved å touche vannoverflate. Det smalt og splattet og splutret og lagde et helt fenomenalt rabalder på vei ned så det så :)

Bay_liner

Bay_liner

Containerskipet vs lystbåten over.... det kan være et pat fotgrafiske twister inne i bildet både mht brennvidde og faktisk fysiske posisjoner.

Her er et eksempel på hvordan dette kan fungere, flyet er ikke saærlig nær båten i det hele tatt, ja ja jeg vet den er postet før men i en annen sammenheng... men det er akkurat slik det fungerer... vet alle som har fotografert litt....

En annen detalj relatert til dette klippet, en kunne aldri å høre denne Catalinaen på vei ned, på flere kilometrs avstand faktisk, en gan så jeg et slik brannfly gå ned på Holsfjorden for å fylle tanken ved å touche vannoverflate. Det smalt og splattet og splutret og lagde et helt fenomenalt rabalder så det så :)

Bay_liner

Bay_liner

Containerskipet vs lystbåten over.... det kan være et pat fotgrafiske twinter inne i bildet både mht brennvidde og faktisk fysiske posisjoner ,v.

Her er et eksempel på hvordan dette kan forekomme, ja ja jeg vet den er postet før men i en annen sammenheng... men det er akkurat slik det fungerer... vet alle som har fotografert litt....

• Create New...