Jump to content

Edit History

Orakel

Orakel

Du verden så raskt du fant frem til kart over havneområdene som viser at de to havnesjefene har tatt feil.

.

adeneo skrev On ‎29‎.‎07‎.‎2017 at 20.52:

Jeg tar innleggene dine med en klype salt, selv om de er velskrevne, og antar at du som alle andre gjetter grovt, men går ut litt vel høyt.

Jeg har registrert at du har kommet med særdeles mange kunnskapsrike innlegg i denne tråden samtidig som du antar at alle andre gjetter grovt. Med bakgrunn i dette vil det være interessant å vite noe om din faglige kompetanse. Det synes jeg ærlig talt at forumets medlemmer bør få vite slik at vi kan referere til dine velkvalifiserte vurderinger i forbindelse med senere diskusjoner f eks når man ligger på svai i middagsbukta. Jeg - og sikkert mange med meg - venter nå i spenning på ditt svar, adeneo. 

Orakel

Orakel

Du verden så raskt du fant frem til kart over havneområdene som viser at de to havnesjefene har tatt feil.

.

Jeg tar innleggene dine med en klype salt, selv om de er velskrevne, og antar at du som alle andre gjetter grovt, men går ut litt vel høyt.

Jeg har registrert at du har kommet med særdeles mange kunnskapsrike innlegg i denne tråden samtidig som du antar at alle andre gjetter grovt. Med bakgrunn i dette vil det være interessant å vite noe om din faglige kompetanse. Det synes jeg ærlig talt at forumets medlemmer bør få vite slik at vi kan referere til dine velkvalifiserte vurderinger i forbindelse med senere diskusjoner f eks når man ligger på svai i middagsbukta. Jeg - og sikkert mange med meg - venter nå i spenning på ditt svar. 

Orakel

Orakel

.

Jeg har registrert at du har kommet med særdeles mange kunnskapsrike innlegg i denne tråden samtidig som du antar at alle andre gjetter grovt. Med bakgrunn i dette vil det være interessant å vite noe om din faglige kompetanse. Det synes jeg ærlig talt at forumets medlemmer bør få vite slik at vi kan referere til dine velkvalifiserte vurderinger i forbindelse med senere diskusjoner f eks når man ligger på svai i middagsbukta. Jeg - og sikkert mange med meg - venter i spenning for å få litt innsyn i den kompetanse som ligger til grunn for dine velbegrunnede svar. 

• Create New...