Jump to content

Edit History

Solseng

Solseng

Lang tråd og mange meninger. Jeg tittet på videoen i første innlegget, og min tanke er umiddelbar. Shit happens og de minste synker. Rett og galt? Man høster som man sår. Her gikk det godt i tåka, og alle burde være glade. Kunne gått mye verre. Det sagt: Seiling i tåke ser ikke spesielt gøy ut.

Nei, jeg kan ikke alle regler og sånn. Skal ikke mene noe om hvem som hadde rett eller gjorde feil. Men jeg ser fortsatt ikke noe poeng i å være midtfjords i tåke med mindre man må og har betalt for det.

Solseng

Solseng

Lang tråd og mange meninger. Jeg tittet på videoen i første innlegget, og min tanke er umiddelbar. Shit happens og de minste synker. Rett og galt? Man høster som man sår. Her gikk det godt i tåka, og alle burde være glade. Kunne gått mye verre. Det sagt: Seilig i tåke ser ikke spesielt gøy ut.

Nei, jeg kan ikke alle regler og sånn. Skal ikke mene noe om hvem som hadde rett eller gjorde feil. Men jeg ser fortsatt ikke noe poeng i å være midtfjords i tåke med mindre man må og har betalt for det.

Solseng

Solseng

Lang tråd og mange meninger. Jeg tittet på videoen i første innlegget, og min tanke er umiddelbar. Shit happens og de minste synker. Rett og galt? Man høster som man sår. Her gikk det godt i tåka, og alle burde være glade. Kunne gått mye verre. Det sagt: Seilig i tåke ser ikke spesielt gøy ut.

Nei, jeg kan ikke alle regler og sånn. Skal ikke mene noe om hvem som hadde rett eller gjorde feil. Men jeg ser fortsatt ikke noe poeng i å være midtfjords i tåke med mindrre man må og har betalt for det.

• Create New...