Jump to content

Edit History

Ida Marie III

Ida Marie III

Solseng skrev for 9 timer siden:

Joda. Bor på vestlandet og vet hva tåke er. Den kommer fort men ikke fra ingensteds fra. Jeg vet hva jeg ville ha gjort.

Da burde du vite at tåke kommer så fort, at en seilbåt umulig greier å komme seg vekk fra den..

Jeg har selv blitt innhentet av tåke rundt Stadt i motorbåt...

Hilsen vestlending..:wink:

En kan snu å vende på denne diskusjonen til evig tid, men klovnen stod til rors på fergen, ikke på seilbåtene..

Fergeskipperen kunne se dem på radar, og oppsøker likevel denne situasjonen under slike forhold..

En skam for sitt yrke..

Ida Marie III

Ida Marie III

Joda. Bor på vestlandet og vet hva tåke er. Den kommer fort men ikke fra ingensteds fra. Jeg vet hva jeg ville ha gjort.

Da burde du vite at tåke kommer så fort, at en seilbåt umulig greier å komme seg vekk fra den..

En kan snu å vende på denne diskusjonen til evig tid, men klovnene stod til rors på fergen, ikke på seilbåtene..

Fergeskipperen kunne se dem på radar, og oppsøker likevel denne situasjonen under slike forhold..

En skam for sitt yrke..

Ida Marie III

Ida Marie III

• Create New...