Jump to content

Edit History

quantumduck

quantumduck

5 hours ago, Mouche said:

Mulig det, men her jeg sitter i sofaen i heimen og stirrer ut på Indre Oslofjord  mellom Nesodden og Asker så kan jeg ikke akkurat si at det oppleves som rushtrafikk hverken nå, i går, i forgårs eller i morgen!

Leia inn til Oslo Havn tror jeg nok vil bli regnet som sterkt beferdet, selv om trafikkbildet til tider kan synes ganske sedat.

Pluss på Moss, Horten og Drammen så har du trafikkbildet der bastøferga herjer.

quantumduck

quantumduck

Mulig det, men her jeg sitter i sofaen i heimen og stirrer ut på Indre Oslofjord  mellom Nesodden og Asker så kan jeg ikke akkurat si at det oppleves som rushtrafikk hverken nå, i går, i forgårs eller i morgen!

Leia inn til Oslo Havn tror jeg nok vil bli regnet som sterkt beferdet, selv om trafikkbildet til tider kan synes ganske sedat.

Pluss på Moss, Horten og Drammen så har du farvannet der bastøferga herjer.

quantumduck

quantumduck

Leia inn til Oslo Havn tror jeg nok vil bli regnet blant de som sterkt beferdet, selv om trafikkbildet til tider kan synes ganske sedat.

Pluss på Moss, Horten og Drammen å har du farvannet der bastøferga herjer.

• Create New...