Jump to content

Edit History

Solseng

Solseng

Handler vel litt om å se "motpartens" forhold. Kjenner ikke til forholdene rundt Bastøfregene, men lokalt har vi Boknafjorden og fergesambandet som utgjør en del av E39. 3 ferger som går non-stop for å holde tidskjema til glede for bilister på tur. Klart man ikke faktorerer lystbåttrafikken inn i dette. I nøden ja. Til vanlig? Nei. Tåke og innkommende prikker på radaren? Jeg hadde nok tenkt wtf om jeg stod til rors. Nødsituasjon? 3 seilbåter for fulle seil rett i front? Båt med mororhavari? Nja, jeg vet ikke hvor lystbåt-vennlig jeg vil være i dette tilfellet. Big picture...

Solseng

Solseng

Handler vel litt om å se "motpartens" forhold. Kjenner ikke til forholdene rundt Bastøfregene, men lokalt har vi Boknafjorden og fergesambandet som utgjør en del av E39. 3 ferger som går non-stop for å holde tidskjema til glede for bilister på tur. Klart man ikke faktorerer inn lystbåttrafikken inn i dette. I nøden ja. Til vanlig? Nei. Tåke og innkommende prikker på radaren? Jeg hadde nok tenkt wtf om jeg stod til rors. Nødsituasjon? 3 seilbåter for fulle seil rett i front? Båt med mororhavari? Nja, jeg vet ikke hvor lystbåt-vennlig jeg vil være i dette tilfellet. Big picture...

• Create New...