Jump to content

Edit History

quantumduck

quantumduck

7 minutes ago, Mouche said:

Problemet ditt er nok heller av slaget "vondt i viljen", men uansett gidder jeg ikke bruke mere energi på å forklare deg noe du allerede på forhånd har bestemt deg for å misforstå, eller å feiltolke, noe jeg har sagt/skrevet. Ha en fortsatt fin dag og så lenge vi følger de lover og regler som gjelder så blir det sikkert det.

Som forventet ingen oppklaring, argumenter eller noe som helst konkret fra den kanten.

Spesielt fascinerende at et forsøk på å få vite hva du faktisk mener tolkes som "vond vilje", og at jeg på forhånd har bestemt meg for å misforstå.

Ha en fortsatt fortreffelig tåkeseilas.

quantumduck

quantumduck

3 minutes ago, Mouche said:

Problemet ditt er nok heller av slaget "vondt i viljen", men uansett gidder jeg ikke bruke mere energi på å forklare deg noe du allerede på forhånd har bestemt deg for å misforstå, eller å feiltolke, noe jeg har sagt/skrevet. Ha en fortsatt fin dag og så lenge vi følger de lover og regler som gjelder så blir det sikkert det.

Som forventet ingen oppklaring, argumenter eller noe som helst konkret fra den kanten ... ha en fortsatt fortreffelig tåkeseilas.

quantumduck

quantumduck

2 minutes ago, Mouche said:

Som forventet ingen oppklaring fra den kanten ... 

• Create New...