stein.torbergsen Startet 28.Mai.2017 Link til dette innlegget Startet 28.Mai.2017 Hei! Skal kjøpe båt og har lyst på Bow rider, fant en Maxum 19fot 2000 model på nett som jeg liker, men den har ingen kalesje utenom havnekalesjen og det vil jeg ha da det ikke bare er soldager her oppe. Selgeren vet ikke helt hva den heter men etter som jeg kikker rundt regner jeg med det er en Maxum 1900 sr. ikke sikker på om den heter mere. Ser at det er et myriader av plasser og finne kalesje/stenger og alt som trengs, er det noen som har kjøpt noe til lignende båt som kan anbefale nettsted og kan si noe om pris. Litt dumt og bestille på nett og få noe som overhode ikke passer. På forhånd takk for hjelpen Mvh Stein Sitér dette innlegget Link to post
000 Svart 28.Mai.2017 Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2017 Ja det er rart med det. Han vet hvilken årsmodell det er men aner ikkje ka båten heter.. seriøst. Vel siden du ikkje har noe kalesje fra før å ta utgangspunkt i så står du nå heilt fritt. Men du vil også bli overraska over kor dyrt det blir. Antagelig halve båtens verdi. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.