HerJo Startet 29.Mai.2017 Link til dette innlegget Startet 29.Mai.2017 Er det neon som er så gode på drev at de kan fortelle meg hva dette er? Mener det er et DP 290 drev, men skulle gjerne vært sikker før jeg handler inn belg & div. andre servicedeler. Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 29.Mai.2017 Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2017 Det er et vakkert DP-E drev :-) Hvilken m motor? På KAD32/43/44 står det på plastdekselet hvilket drev det er :-) Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
HerJo Svart 29.Mai.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2017 Ska' sei, det var kjapt besvart! Motoren er en KAD 43, så da skal jeg sporenstreks stikke bort i båten og se hva som står på dekselet - var ikke klar over det... Takker! Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 29.Mai.2017 Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2017 der står også utvekslingen :-) Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
HerJo Svart 29.Mai.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2017 Yupp, fant det, men med noe slitt tekst. 1.78 står det vel... :D Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 30.Mai.2017 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2017 DP-E og utveksling 1.78, helt rekti :-) Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.