Jump to content

Edit History

hentor

hentor

Da er bendet, pakninger for rørstusser med kjølevann og eksos/turboklemme skiftet. Fysikk og teori stemte selvsagt overens, vannlinjen er lik på utsiden og innsiden av skroget. Se bilder, vannet skimtes nede i eksosrøret presis der jeg hadde målt meg frem til. Nytt bend grunnet med zinkspray, skal ta finish i vp lakk. Gammelt bend hadde gjort jobben. Er visstnok minst 17år iflg tidligere eier! AQAD41A ble originalt levert med solenoidstyrt eksosspjeld i bendet, dette var fjernet av tidligere eier da disse ruster fast. Du ser armen fra solenoid og spjeldmekanikken på hhv bilde 2 og 3, nytt bend hadde selvsagt ikke spjeld. Solenoid og armen lot jeg bare stå der, gnikker ikke på noe så gadd ikke fjerne dette. 

DSC_1830.JPG

DSC_1828.JPG

DSC_1838.JPG

hentor

hentor

Da er bendet, pakninger for rørstusser med kjølevann og eksos/turboklemme skiftet. Fysikk og teori stemte selvsagt overens, vannlinjen er lik på utsiden og innsiden av skroget. Se bilder, vannet skimtes nede i eksosrøret presis der jeg hadde målt meg frem til. Nytt bend grunnet med zinkspray, skal ta finish i vp lakk. Gammelt bend hadde gjort jobben. Er visstnok minst 17år iflg tidligere eier! 

DSC_1830.JPG

DSC_1828.JPG

DSC_1838.JPG

• Create New...