Jump to content

Edit History

Shore

Shore

Her var det nyttige opplysninger ja, takk, takk, begge to. Sodemann hadde selvsagt vært enklest, da de selger til privatpersoner, på nett, men denne fjæren ser ut til å være så spesiell at ingen i deres sortiment er i nærheten. Lesjøfors hadde en som var i nærheten med diameter og trådtykkelse, men med flere viklinger. Mulig den kan modifiseres.

Jeg tenkte at en fjær var såpass spesiell at det ikke var mulig å påvirke den grunnet herding, men ser at jeg lett kan bøye til den jeg har. Da er det kanskje mulig å kjøpe rustfri pianotråd i samme diameter for å lage tilsvarende fjær selv, den er jo ikke akkurat veldig komplisert med sine 1,5 viklinger.  Belastningen den utsettes for er jo heller ikke veldig stor, skal bare holde armen i posisjon slik at lina kan feste seg  :smiley:  Er veldig tilhenger av å være selvberget i de fleste situasjoner :wink:

Shore

Shore

Her var det nyttige opplysninger ja, takk, takk, begge to. Sodemann hadde selvsagt vært enklest, da de selger til privatpersoner, på nett, men denne fjæren ser ut til å være så spesiell at ingen i deres sortiment er i nærheten. Lesjøfors hadde en som var i nærheten med diameter og trådtykkelse, men med flere viklinger. Mulig den kan modifiseres.

Jeg tenkte at en fjær var såpass spesiell at det ikke var mulig å påvirke den grunnet herding, men ser at jeg lett kan bøye til den jeg har. Da er det kanskje mulig å kjøpe rustfri pianotråd i samme diameter for å lage tilsvarende fjær selv, den er jo ikke akkurat veldig komplisert med sine 1,5 viklinger.  Belastningen den utsettes for er jo heller ikke veldig stor, skal bare holde armen i posisjon slik at lina kan feste seg  :smiley:  Er veldig tilhenger av å være selvberget i de fleste situasjoner :wink:

Shore

Shore

Jeg tenkte at en fjær var såpass spesiell at det ikke var mulig å påvirke den grunnet herding, men ser at jeg lett kan bøye til den jeg har. Da er det kanskje mulig å kjøpe rustfri pianotråd i samme diameter for å lage tilsvarende fjær selv, den er jo ikke akkurat veldig komplisert med sine 1,5 viklinger.  Belastningen den utsettes for er jo heller ikke veldig stor, skal bare holde armen i posisjon slik at lina kan feste seg  :smiley:

Shore

Shore

Jeg tenkte at en fjær var såpass spesiell at det ikke var mulig å påvirke den grunnet herding, men ser at jeg lett kan bøye til den jeg har. Da er det kanskje mulig å kjøpe rustfri pianotråd i samme diameter å lage tilsvarende fjær selv, den er jo ikke akkurat veldig komplisert med sine 1,5 viklinger.  Belastningen den utsettes for er jo heller ikke veldig stor, skal bare holde armen i posisjon slik at lina kan feste seg  :smiley:

• Create New...