Almir Mesic Startet 1.Juni.2017 Link til dette innlegget Startet 1.Juni.2017 Vurderer å kjøpe denne båten, en Plastimo P 240 . Den ser ok ut, men har hørt negativ omtale av spiledørk ..I første omgang vil den bli benyttet til en liten rotur på bade vann og sjø, men motor blir vurdert. Er det noen som kan si noe om denne båten med tanke på kvalitet og brukeropplevelser? Sitér dette innlegget Link to post
Almir Mesic Svart 2.Juni.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2017 ingen ??? Sitér dette innlegget Link to post
Kjellg Svart 2.Juni.2017 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2017 (redigert) Har P240LJ og er fornøyd. Har ikke merket noen bakdeler med den, men har ikke prøvd den med motor. Grunnen til at jeg valgte denne var at jeg bruker gummibåt bare 5-6 ganger i sesongen og da syntes jeg det var greit å ha den i rommet. Synes det er en grei båt og har ikke angret på kjøpet. Selve "gummien" ser ut til å være av god kvalitet. Min har store pontonger og laster mye. Redigert 2.Juni.2017 av Kjellg (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.