Jump to content

Edit History

SøndreSvaberg

SøndreSvaberg

Ja det er MEGET lett å bli forvirret med mengden informasjon tilgjengelig her og der. Derfor fint å lufte slikt... SÅ: Takk for tilbakemeldingene!!

Jeg har som sagt hørt mye fint om NorPol R10, og tenkte det var naturlig å velge W70 som wax... Men da returnerer jeg W70 og handler en wax av et eller annet slag. Jeg har handlet på Maritim og kan da velge mellom:

• Hempel Wax & Protect (vanlig? eller Teccell)

• Selaclean Gelcoatforsegler

• Jotun Yachting Hard Wax

Jeg har selvsagt ingen problemer med å handle fra en annen butikk. MEN er det noen som har erfaring med disse produktene?

EDIT: Jeg har ikke sjekket om disse fire produktene beskytter mot UV-stråler... Det er vel et krav (!) - ref. en mengde tilgjengelige diskusjoner på nett, f.eks båtpleiekongen og Jotun som to eksempler fra youtube-jungelen...

SøndreSvaberg

SøndreSvaberg

Ja det er MEGET lett å bli forvirret med mengden informasjon tilgjengelig her og der. Derfor fint å lufte slikt... SÅ: Takk for tilbakemeldingene!!

Jeg har som sagt hørt mye fint om NorPol R10, og tenkte det var naturlig å velge W70 som wax... Men da returnerer jeg W70 og handler en wax av et eller annet slag. Jeg har handlet på Maritim og kan da velge mellom:

• Hempel Wax & Protect (vanlig? eller Teccell)

• Selaclean Gelcoatforsegler

• Jotun Yachting Hard Wax

Jeg har selvsagt ingen problemer med å handle fra en annen butikk. MEN er det noen som har erfaring med disse produktene?

• Create New...