Torsen67 Startet 2.Juni.2017 Link til dette innlegget Startet 2.Juni.2017 (redigert) Dørken er så dårlig bygget opp, og stenderne under er ikke rette. Platene vipper også. Finnes det noe lurt å legge mellom stenderne og dørkplatene slik at de ikke ligger å vipper og bråker? Ser for meg en eller annen gummiert masse jeg kan legge på slik at platene ligger støtt. Redigert 2.Juni.2017 av Torsen67 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
dreamen Svart 2.Juni.2017 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2017 (redigert) Legg på tetning som blir brukt til vinduer og dører (selges på dei fleste byggvare hus) http://www.clasohlson.com/no/Tetningslist-E-profil,-hvit/34-232?showRatings=true Redigert 2.Juni.2017 av dreamen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 2.Juni.2017 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2017 (redigert) Maritim selger disse: https://www.maritim.no/tetningslist-gummi-med-lim-3mmx25mm#.WTEotk21u70 Morsomt navn på båten din Maritim har som du sikkert har fått mail om i dag, halv pris på tauverk. Redigert 2.Juni.2017 av Worry II (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Torsen67 Svart 2.Juni.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2017 Tetning til vindu kan kanskje funke ja. Men sånne tynne av skumgummi blir bare flate etter kort tid og det er lite hold i de. Sitér dette innlegget Link to post
Seilersnobben Svart 3.Juni.2017 Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2017 Kan du rett og slett skru fast dørkplatene? Sitér dette innlegget Link to post
Torsen67 Svart 8.Juni.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2017 Å skru de fast er ikke aktuellt da jeg vipper de opp i ny og ne. Worry, båten min har jo ikke noe navn den da :-) Sitér dette innlegget Link to post
Torsen67 Svart 8.Juni.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2017 Men det går an å legge noen larver med Tech-7 med klingfilm over. Så legge på platene og vente til det tørker. Men det ser litt jalla ut. Finnest det en masse som er tykkere en Tech-7 men som fungerer på samme måte? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.