MR Swe Startet 2.Juni.2017 Link til dette innlegget Startet 2.Juni.2017 Hei..jeg har fått leid meg en maskin som skal få ut luften i systemet.har kopplet inn slangerne men skjønner ikke hvilken jeg skal skruv på Sitér dette innlegget Link to post
MR Swe Svart 2.Juni.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2017 Fikk det til og luftade enligt manual men hjelpte ikke..bråker og hakker åt åt venster når jeg kjører på litt Sitér dette innlegget Link to post
båt 45 Svart 5.Juni.2017 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2017 du lufter den på ratt pumpen ved at du styrer helt til den ene siden så til den andre gjentatte ganger mens du etterfyller olje til oljen ikke synker lenger Sitér dette innlegget Link to post
MR Swe Svart 5.Juni.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2017 tror desverre det må vare noe feil med styrepumpen..Klikker som bare den.. googlet det og ser mange som opplevd det samme men ikke funnet ut løsningen Sitér dette innlegget Link to post
owie Svart 5.Juni.2017 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2017 Se om du finner noe her! http://www.seastarsolutions.com/support-2/installation-manuals-controls-cables/installation-manuals/ Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.