Jump to content

Edit History

Audunsr

Audunsr

Hei. 

Det har nok vert tatt opp før dette, men jeg spør nå allikevel:)

jeg har vert ( bank i bordet) forskånet for tjyvpakk på min båt, men det blir jo stjelt en del småmotorer

og bensinkanner i ny og ned. Bensintyveri har jeg sikret meg mot. 115 hestern har motorlås og av uinnteresang årgang. 2007. Men jeg har vert å handlet inn flunke ny honda visp på 2,5 hk som jeg så gjerne skulle ha sikra så jeg slipper ta den hjem hver gang. Har jo hengelås i strammevinger og 10 mm wire til øyebolt

i båten. Er det nok? Noen som har laget noe selv som fungerer? 

Jeg vil så gjerne beholde den selv uten å må lakkere den i grelle farger for å holde pakket unna. 

Noen?

Audunsr

Audunsr

Hei. 

Det har nok vert tatt opp før dette, men jeg spør nå allikevel:)

jeg har vert ( bank i bordet) forskånet for tjyvpakk på min båt, men det blir jo stjelt en del småmotorer

og bensinkanner i ny og ned. Bensintyveri har jeg sikret meg mot. 115 hestern har motorlås og av uinnteresang årgang. 2007. Men jeg jar vert å handler inn flunke ny honda visp på 2,5 hk som jeg så gjerne skulle ha sikra då jeg slipper ta den hjem hver gang. Har jo hengelås i strammevinger og 10 mm wire til øyebolt

i båten. Er det nok? Noen som har laget noe selv dom fungerer? 

Jeg vil så gjerne beholde den selv uten å må lakkere den i grelle farger for å holde pakket unna. 

Noen?

• Create New...