Jump to content

Edit History

Lingefan

Lingefan

Utrolig artig å lese, Otto, og hyggelig at du er såpass fornøyd. Ante meg at forskjellen kunne være betydelig. Jeg har nå solgt 760t og gått over til en Windy 42 foter. En helt annen båttype. Men skal jeg tilbake på 25 fot og utenbordsmotor en gang i fremtiden kan det gjerne igjen bli en 760T, da må det i så fall være med 350hk V8. Ser at Suzuki lanserte sin v6 350hk med duoprop nå for noen uker siden. Den kan også være spennende på 760T. Men V8 er V8. Den Yamahaen er fantastisk på komfort og kraft (moment), men også 55 knop toppfart var voldsomt bra synes jeg.

Lingefan

Lingefan

Utrolig artig å lese, Otto, og hyggelig at du er såpass fornøyd. Ante meg at forskjellen kunne være betydelig. Jeg har nå solgt 760t og gått over til en Windy 42 foter. En helt annen båttype. Men skal jeg tilbake på 25 fot og utenbordsmotor en gang i fremtiden kan det gjerne igjen bli en 760T, da må det i så fall være med 350hk V8. Ser at Suzuki lanserte sin v6 350hk med duoprop nå for noen uker siden. Den kan også være spennende på 760T. Men V8 er V8.

Lingefan

Lingefan

Utrolig artig å lese, Otto, og hyggelig at du er såpass fornøyd. Ante meg at forskjellen kunne være betydelig. Jeg har nå solgt 760t og båt over til en Windy 42 foter. En helt annen båttype. Men skal jeg tilbake på 25 fot og utenbordsmotor en gang i fremtiden kan det gjerne igjen bli en 760T, da må det i så fall være med 350hk V8. Ser at Suzuki lanserte sin v6 350hk med duoprop nå for noen uker siden. Den kan også være spennende på 760T. Men V8 er V8.

Lingefan

Lingefan

Utrolig artig å lese, Otto, og at du er såpass fornøyd. Ante meg at forskjellen kunne være betydelig. Jeg har nå solgt 760t og båt over til en Windy 42 foter. En helt annen båttype. Men skal jeg tilbake på 25 fot og utenbordsmotor en gang i fremtiden kan det gjerne igjen bli en 760T, da må det i så fall være med 350hk V8. Ser at Suzuki lanserte sin v6 350hk med duoprop nå for noen uker siden. Den kan også være spennende på 760T. Men V8 er V8.

• Create New...