Frissy Svart 24.Juni.2018 Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2018 (redigert) Bra, eller egentlig ikke ? for en venn av meg ville ned å se på den, men da er han visst for sent ute. Sånn er det. Kjempefin båt. Vurderte slik sjøl før det ble seil:). Redigert 24.Juni.2018 av Frissy (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
AJ82 Svart 25.Juni.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2018 (redigert) Frissy skrev for 9 timer siden: Bra, eller egentlig ikke ? for en venn av meg ville ned å se på den, men da er han visst for sent ute. Sånn er det. Kjempefin båt. Vurderte slik sjøl før det ble seil:). Den gikk til første mann som var og så på den. Var en annen som også var på vei og en tredje som ville komme i morgen. Skulle det vise seg at jeg ikke får penger som avtalt kan jeg evt gi beskjed. A.J. Redigert 25.Juni.2018 av AJ82 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Frissy Svart 25.Juni.2018 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2018 AJ82 skrev 43 minutter siden: Den gikk til første mann som var og så på den. Var en annen som også var på vei og en tredje som ville komme i morgen. Skulle det vise seg at jeg ikke får penger som avtalt kan jeg evt gi beskjed. A.J. Gjør det Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.