Jump to content

Ny båt - 2007 Inter 9300

AJ82

Recommended Posts

3 hours ago, AJ82 said:

Fått priser på alt mellom 20 og 30k. Sikkert mulig å få det rimeligere også, men da med et annet stoff. Niroxx koster litt.

A.J.

Mange takk for svar. Det var sånn ca. der jeg antok prisleie ville være. Niroxx må det jo bli. Er godt forsynt med hvite skaiseter nå...

• 2 uker senere...

Begynner å bli klar for å svi av noen årslønner på ny båt, så tror faktisk at jeg kommer til å legge denne ut for salg om ikke så lenge. Det sitter litt langt inne, men ser ut til at det går den veien. Hvis noen ønsker å se båten, eller vil ha mer info er det bare å si ifra. Kun gått 450 timer og motoren skal være en evighetsmaskin :smiley: Båten bærer generelt preg av meget godt vedlikehold.

A.J.

• 4 uker senere...

Bestemt meg for å beholde båten en stund til. Litt for god til å selge :)

Men har bestilt nytt Niroxx interiør. Håper å få dette om en uke eller to. Båten er uansett satt på land, så blir ikke "montert" før til våren. Gikk for antrasitt, men lys grå sømmer.

A.J.

• 1 måned senere...
Gerhard skrev On 10.11.2017 at 18.24:

Det så fint ut! Er dette alle putene (+stolen) ute? Går det ann å spørre hvor mye det kostet?  

Gerhard

Det er alle putene ute, pluss stol ja. Tror pris varierer endel rundt omkring. Jeg brukte Hansen Protection i Kristiansand. De kjørte et høsttilbud. Ville kontaktet de ang pris.

A.J.

Redigert av AJ82 (see edit history)
  • 5 måneder senere...

Da nærmer det seg endelig ny sesong, med nytt niroxx interiør ?

Handlet inn en haug med klargjøringsprodukter inkl ny poleringsmaskin og høytrykkspyler. Tatt meg fri fredag, så i helga skal det gnikkes. 

Utrolig fornøyd med båt og plassutnyttelse, tror ikke det kunne vært gjort bedre. Til dere som vurderer Baltic, sjekk ut Inter 9300 først ?

A.J.

• 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...