Jump to content

Edit History

pipe

pipe

VP dynamoene er like bortsett i fra D-serien og US bensin modeller.
Fåes kjøpt nær sakt overalt der de selger motordeler alt fra bildelebutikker,nett,båtbutikker,marinaer,VP forhandler osv.har denne dynamoen i hyllene.
På min lokale Mekonomen butikk ligger det minst 10 stk ute i butikken men mulig den ikke er så hot andre steder i landet.

Som feks der man må bære båtene

Når det gjelder dynamo på bilde ser den ut som en uorginal universal dynamo
De som er laget for å passe VP har ikke to hull i feste øret til stramingen .

I vertfall har ikke jeg sett det før.

pipe

pipe

Fåes kjøpt nær sakt overalt der de selger motordeler alt fra bildelebutikker,nett,båtbutikker,marinaer,VP forhandler osv.har denne dynamoen i hyllene.
På min lokale Mekonomen butikk ligger det minst 10 stk ute i butikken men mulig den ikke er så hot andre steder i landet.

Når det gjelder dynamo på bilde ser den ut som en uorginal universal dynamo
De som er laget for å passe VP har ikke to hull i feste øret til stramingen .

I vertfall har ikke jeg sett det før.

pipe

pipe

pipe

pipe

Jeg tror det du har bilde av er en Valeo men mulig at det er en Marscal men det spiller ingen rolle ved ett dynamo bytte.
På min lokale Mekonomen butikk ligger det minst 10 stk ute i butikken men mulig den ikke er så hot i en innlands kommune uten noe særlig med innskjø

• Create New...