Jump to content

Edit History

KongKing

KongKing

Hei

Har en 41a med DP290 som ikke sier "klunk" når jeg setter den i gir forover, men har et kontant "klunk" når jeg setter den i revers. 

 

Skjønner at klunk er bra, og mangel av dette tyder på slitasje?

 

Er det noe justering som kan gjøres, siden den klunker fint i revers, men ikke forover? Eller er det bare å belage seg på drevoverhaling etterhvert...

 

kk

KongKing

KongKing

Hei

Har en 41a med DP290 som ikke sier "klunk" når jeg setter den i gir forover, men har et kontant "klunk" når jeg setter den i revers. 

 

Skjønner at klunk er bra, og mangel av dette tyder på slitasje?

 

Er det noe justering som kan gjøres, siden den klunker fint i revers, men ikke forover? Eller er det bare å belage seg på drevbytte etterhvert...

 

kk

KongKing

KongKing

Hei

Har en 41a med DP290 som ikke sier "klunk" når jeg setter den i gir forover, men har et kontant "klunk" når jeg setter den i revers. 

 

Skjønner at klunk er bra, og mangel av dette tyder på slitasje?

 

Er det noe justering sim kan gjøres, siden den klunker fint i revers, men ikke forover?

 

kk



×
×
  • Create New...