Jump to content

Edit History

adeneo

adeneo

En "klunk" er sunt, både for drevet og styrmannen.

 

Det er ikke sikkert det er noe å få panikk over, men har du mulighet så kan det være greit å sjekke justeringen for å se at drevet går skikkelig i gir forover.

Det er jo et kon som går opp og ned, i hver sin skål, et klunk betyr som oftest at konet setter seg skikkelig, noe som er ønskelig ettersom alternativet er at det slurer, blir varmt, å får et belegg som gjør at drevet til slutt bare slurer.

 

Nå kan det være drevet går skikkelig i gir selv om det ikke er et høyt og kontant "klunk", det viktigste er at justeringen er riktig, slik at konet ligger helt i skålen sin uten å slure.

adeneo

adeneo

En "klunk" er sunt, både for drevet og styrmannen.

 

Det er ikke sikkert det er noe å få panikk over, men har du mulighet så kan det være greit å sjekke justeringen for å se at drevet går skikkelig i gir forover.

Det er jo et kon som går opp og ned, i hver sin skål, et klunk betyr som oftest at konet setter seg skikkelig, noe som er ønskelig ettersom alternativet er at det slurer, blir varmt, å får et belegg som gjør at drevet til slutt bare slurer.

 

Nå kan det være drevet går skikkelig i gir selv om det ikke er et høyt og kontant "klunk", det viktigste er at justeringen er riktig, slik at konet ligger helt i skålen sin uten å slure.

adeneo

adeneo

En "klunk" er sunt, både for drevet og styrmannen.

 

Det er ikke sikkert det er noe å få panikk over, men har du mulighet så kan det være greit å sjekke justeringen for å se at drevet går skikkelig i gir forover.

Det er jo et kon som går opp og ned, i hver sin skål, et klunk betyr som oftest at konet setter seg skikkelig, noe som er ønskelig ettersom alternativet er at det slurer, blir varmt, og får et belegg som gjør at drevet til slutt bare slurer.

 

Nå kan det være drevet går skikkelig i gir selv om det ikke er et høyt og kontant "klunk", det viktigste er at justeringen er riktig, slik at konet ligger helt i skålen sin uten å slure.

adeneo

adeneo

En "klunk" er sunt, både for drevet og styrmannen.

 

Det er ikke sikkert det er noe å få panikk over, men har du mulighet så kan det være greit å sjekke justeringen for å se at drevet får skikkelig i gir forover.

Det er jo et kon som går opp og ned, i hver sin skål, et klunk betyr som oftest at konet setter seg skikkelig, noe som er ønskelig ettersom alternativet er at det slurer, blir varmt, og får et belegg som gjør at drevet til slutt bare slurer.

 

Nå kan det være drevet går skikkelig i gir selv om det ikke er et høyt og kontant "klunk", det viktigste er at justeringen er riktig, slik at konet ligger helt i skålen sin uten å slure.



×
×
  • Create New...