Jump to content

Edit History

Windy37GM

Windy37GM

  Bertramsen skrev On 6.6.2017 at 13.46:

En ny kon er dønn blank, en slitt en er knudrete. Hvordan skal en blank kon kunne lage et dunk? Hvis noen har fått dunkelyd etter konbytte høres det for meg ut som om mer en konen har vært slitt. Enten skålene som konen skal treffe, eller for stor endeklaring på vertikalaksel som I.M.S. sier.

Vis hele sitatet  

Clutchen ryker oftest først (ref omtales som lysestake). Konen kan slipes med fin ventilpasta før montering :-) Blir som ny.

klunket skal være der. Ikke et smell, men et tydelig "klunk" :-)

Silkemykt uten lyd i det hele tatt, det setter seg iløpet av 0-50 timer (been there, done that. Twice...)

 

 

 

mvh

Windy37GM

Eier og har hatt 5 DP-E drev med klunk og kompiser sine totale 10 drev med klunk. Han andre med lydløs giring, der skiftet vi clutch når drevet hadde satt seg fast.

 

IMG_8507.PNG.b5fc4ca95a50a6dc9c90d7bb7b4aa3f4.PNG

Windy37GM

Windy37GM

  Bertramsen skrev On 6.6.2017 at 13.46:

En ny kon er dønn blank, en slitt en er knudrete. Hvordan skal en blank kon kunne lage et dunk? Hvis noen har fått dunkelyd etter konbytte høres det for meg ut som om mer en konen har vært slitt. Enten skålene som konen skal treffe, eller for stor endeklaring på vertikalaksel som I.M.S. sier.

Vis hele sitatet  

Clutchen ryker oftest først (ref omtales som lysestake). Konen kan slipes med fin ventilpasta før montering :-) Blir som ny.

klunket skal være der. Ikke et smell, men et tydelig "klunk" :-)

Silkemykt uten lyd i det hele tatt, det setter seg iløpet av 0-50 timer (been there, done that. Twice...)

 

 

 

mvh

Windy37GM

Eier og har hatt 5 DP-E drev med klunk og kompiser sine totale 10 drev med klunk. Han andre med lydløs giring, der skiftet vi clutch når drevet hadde satt seg fast.

 

 



×
×
  • Create New...