roped Startet 30.Juni.2005 Link til dette innlegget Startet 30.Juni.2005 Er det noen som kan fortelle hvor det er greit og sette ut båten og samtidig få parkert i indre oslofjord? Sitér dette innlegget Link to post
goggen Svart 30.Juni.2005 Link til dette innlegget Svart 30.Juni.2005 Kadettangen i Sandvika har en passe slak og fin rampe. Bruk er gratis, men du betaler for parkering. På andre siden av fjorden har jeg flere ganger satt ut og tatt opp båten hos Bispebrygga Båtforening ved Ormøya. Litt bratt rampe, men med veldig trivelig betjening. Koster 100,- å bruke rampe, eller 200,- dersom du vil spare clutsjen og få heist båten på plass med truck. Ellers er det rampe på Malmøya, på Kongen og ved Fornebu Marina - men disse har jeg ikke brukt.... Lykke til! Sitér dette innlegget Bella 621DC med 175hk Mercury Optimax goggens båtblogg - en liten, men stadig større samling bilder av båter og annet... Link to post
Frissy Svart 30.Juni.2005 Link til dette innlegget Svart 30.Juni.2005 Holtekilen på Martek 100,-. Der finnes det og parkering. Nøkkel får du i butikken. Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 30.Juni.2005 Link til dette innlegget Svart 30.Juni.2005 Ved seilforeningen i Drøbak (Husvikholmen). Gratis parkering, vet ikke om det koster noe å sette ut. Faxen Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Kotnes Svart 30.Juni.2005 Link til dette innlegget Svart 30.Juni.2005 Solvik båthavn har alltid jeg brukt når jeg hadde båt på henger og skulle i fjorden en tur. Ligger rett ved E 18 ved Henie Onstad senteret. Straks før Sandvika. Sitér dette innlegget Kroppen har passert 50 men ikke hue. Link to post
Janoho Svart 30.Juni.2005 Link til dette innlegget Svart 30.Juni.2005 Jøss, koster det penger å sette ut båten hos dere Det har jeg aldri opplevd på Palmekysten JOH Sitér dette innlegget Link to post
roped Svart 1.Juli.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2005 Takk for hjelpen! Sitér dette innlegget Link to post
Das_Boot Svart 1.Juli.2005 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2005 Ved seilforeningen i Drøbak (Husvikholmen). Gratis parkering, vet ikke om det koster noe å sette ut. Faxen <{POST_SNAPBACK}> Kr 40,- Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.