Jump to content

Edit History

MegaTrondy

MegaTrondy

Jeg sjekket en og en plugg i en plugghette, men jeg sjekket begge pluggene hver for seg med begge plugg ledningene. Holdt de mot jord på motoren) og en gang uten jord). Jeg hadde ikke bensin i dråpe form. Det er finstøvet bensin som kommer når jeg drar til med pluggene ute. Kom fra begge sylindere.

 

Jeg har koblet fra stopp knappen for å se om det er den eller dødmanns bryteren som skaper problemer, men det hadde ikke effekt. Ser imidlertid at det går en ledning med 3 ledere opp til samme sted stopp knapp ledningene kommer fra. Ser ut som om det har vært en knapp i front av motoren som er fjernet (hull). Kan dette ha vært en ekstra stoppknapp eller original dødmannsknapp? Kan det være denne som lager krøll? En leder er plombert, de to andre er ikke det. Kan ikke se noen skader og metall er ikke borti hverandre. Denne lednigen er ikke skjøtet noe sted, så jeg er litt skeptisk til å kappe den. Ser ut som om den går rett unde svinghjulet. Det samme gjør ledningen til stoppknappen jeg koblet ut, men den var skjøtet.

 

Jeg brukte startgass for å finne ut om det var gnist siden det var vanskelig å stå foran motoren og dra i snoren og følge med pluggene bak på siden. Hadde det vært gnist ville gassen ha tent tenkte jeg. 

MegaTrondy

MegaTrondy

Jeg sjekket en og en plugg i en plugghette, men jeg sjekket begge pluggene hver for seg med begge plugg ledningene. Holdt de mot jord på motoren) og en gang uten jord). Jeg hadde ikke bensin i dråpe form. Det er finstøvet bensin som kommer når jeg drar til med pluggene ute. Kom fra begge sylindere.

 

Jeg har koblet fra stopp knappen for å se om det er den eller dødmanns bryteren som skaper problemer, men det hadde ikke effekt. Ser imidlertid at det går en ledning med 3 ledere opp til samme sted stopp knapp ledningene kommer fra. Ser ut som om det har vært en knapp i front av motoren som er fjernet (hull). Kan dette ha vært en ekstra stoppknapp eller original dødmannsknapp? Kan det være denne som lager krøll? En leder er plombert, de to andre er ikke det. Kan ikke se noen skader og metall er ikke borti hverandre. Denne lednigen er ikke skjøtet noe sted, så jeg er litt skeptisk til å kappe den. Ser ut som om den går rett unde svinghjulet. Det samme gjør ledningen til stoppknappen jeg koblet ut, men den var skjøtet.

MegaTrondy

MegaTrondy

Jeg sjekket en og en plugg i en plugghette, men jeg sjekket begge pluggene hver for seg med begge plugg ledningene. Holdt de mot jord på motoren) og en gang uten jord). Jeg hadde ikke bensin i dråpe form. Det er finstøvet bensin som kommer når jeg drar til med pluggene ute. Kom fra begge sylindere.

 

Jeg har koblet fra stopp knappen for å se om det er den eller dødmanns bryteren som skaper problemer, men det hadde ikke effekt. Ser imidlertid at det går en ledning med 3 ledere opp til samme sted stopp knapp ledningene kommer fra. Ser ut som om det har vært en knapp i front av motoren som er fjernet (hull). Kan dette ha vært en ekstra stoppknapp eller original dødmannsknapp? Kan det være denne som lager krøll? En leder er plombert, de to andre er ikke det. Kan ikke se noen skader og metall er ikke borti hverandre.

MegaTrondy

MegaTrondy

Jeg sjekket en og en plugg i en plugghette, men jeg sjekket begge pluggene hver for seg med begge plugg ledningene. Holdt de mot jord på motoren) og en gang uten jord). Jeg hadde ikke bensin i dråpe form. Det er finstøvet bensin som kommer når jeg drar til med pluggene ute. 

 

Jeg har koblet fra stopp knappen for å se om det er den eller dødmanns bryteren som skaper problemer, men det hadde ikke effekt. Ser imidlertid at det går en ledning med 3 ledere opp til samme sted stopp knapp ledningene kommer fra. Ser ut som om det har vært en knapp i front av motoren som er fjernet (hull). Kan dette ha vært en ekstra stoppknapp eller original dødmannsknapp? Kan det være denne som lager krøll? En leder er plombert, de to andre er ikke det. Kan ikke se noen skader og metall er ikke borti hverandre.



×
×
  • Create New...